dagens #68 - blue hoo

This post was: 
Jacket: Zara - top: Mango - top used as skirt: no clue...
Endnu engang bliver det lige et planlagt indlæg... jeg er til min lillebrors konfirmation, og håber på at det bliver en super godt dag! jeg glæder mig til at vise jer mit outfit, som jeg kan afsløre er det orange, og den er fra COS... yay! org og håber sku vejret er ligeså godt som det var i går!... 
++ Jeg gir mig!!! ikke mere "read more" mine læsere har vel ret.. så nu håber jeg i er glade ;).. eller det har i bare at være hæhæ! :)...jeg bruger det evt hvis jeg beslutter mig for at spamme jer med inspirationsbilleder eller mabge billeder i et indlæg.. men håber det er ok ;)??!
Once more a scheduled post... im at my brothers confirmation, and im keeping my fingers crossed that the day will be great! and the weather too! i cant wait to show yoy the outfit... but i can tell you this much.. its ORANGE, and from COS... yay!
++ i am no more using the "read mor function"... unless the use of way too many pics in one post! i hope you are happy now! haha
LOVE NANNA


2 comments:

  1. I love the blue skirt! Yay for your brothers confirmation! I cant wait to see what you wore!

    ReplyDelete
  2. Helt ok når du laver inspirationsindlæg, så kan man selv vælge :-)
    Håber at din bror får sig en god konfirmation. :-)
    Knusser..

    ReplyDelete