Dagens #69 - lace

This post was: 
endnu et dagens fra Egypten! undgå at kigge på den orange bikini! det eneste jeg brugte det her outfit til var at gå fra poolen, og op til restauranten for at æde... jeg mener spise, som en ung og sofistikeret dame nu gør! ;)
- i dag var jeg igen ude at træne, inkl. noget yoga og pilates... og hold da op jeg var ved at falde i søvn.. først skulle jeg strække alle mine ømme muskler til døde.. og derefter træne dem.. av for siveren!!!! selv hende den  gravide kunne lave "kamelen" bedre end mig!! men hun havde jo også en pukkel ;) hæhæ!
 ++ nok dårlig humor for nu! jeg overvejer at lave en video med min april måneds favoritter i tøj sko og make up.. hvad syntes i ;)?? go eller no go?!
Another outfit from egypt... try not to look at the orange bikini... and of course now you are staring at it haha! anyways.. went training again today! yoga and pilates and my god, my muscels were sore when i came, so those streching moves hurt like hell!!
+ enough about that.. i was thinking of doing a video with my april faves in clothing, make-up and stuff. what do you think :)??? go or no go!??
LOVE NANNA

2 comments: