dagens #70 - maxi

This post was: 
Så får i lige endnu et dagens fra Egypten.. og bare rolig... der er stadig 5 tilbage ;).. ej skal nok lade være med at vise alle frem :).. men den dag skulle jeg dække skuldre og knæ til, fordi vi skulle på marked... Men hold da op hvor var de sælgere ubehagelige!  AD. og siden jeg er den i familien som prutter om prisen, var de nærmest chokeret over at en pige kunne snakke/tænke/tale selv! men det positive, var at jeg kunne få mange tingene billigere.. som chanel ur, fra 800 ned til 200. et smukke fra 100 ned til 20. og en læder pung fra 150 til 20... nok om det..  jeg har trænet igen igen, med Emma! og jeg er så gul og blå overalt ! AV!
So one more outfit from egypt... i have 5 more, but i promise not to show them all haha! i had to cover my knees and shoulders because we were going to the market.. but the men were so nasty (im sry to any egyptians) but they were screaming and yelling inappropriot things to me. and they were even more suprised, when i actually had an opinion, and even worse, when i started discussing the price! as if i girl isnt allowed to think on her own.. but the good thing about that, is that i got a lot of stuff REALLY CHEAP! ;)

LOVE NANNA

No comments:

Post a Comment