dagens #71 - orange lover!

This post was: 
Photobucket
Photobucket
Et hurtigt dagens. er blevet vild med at putte seje sokker i mine lave all stars, og lejer lidt med farverne, ved ikke om det fungerer men jeg syntes det er sjovt hehe! ;) som sagt tiden fløj afsted i går... jeg havde inviteret pigerne hjem til grill, og det var bare super hyggeligt!! i dag har jeg bare trænet... og for fanden, er lige kommet til at byde på en stram mini nederdel på Ebay.. okay hvad farver stemmer i for? 
gul, pink, eller brede sort/hvide striper? . b hvad syntes i ;)??
A quick outfit. notice the socks, i'm beginning to play with crazy socks in my low all stars, i think its cute, all though others dont haha! ;)
my sunday passed by so quickly! i had invited my girls over for grilling, and it was so much fun!
and today been working out, and damn, i accidentally bid on a mini skirt! so cute!
but which color should i get:???
yellow, pink, or wide, black/white stripes?? please help !! ;)

4 comments:

  1. Hi Nanna! How are you? Hope you're super fine! Loved these images, you look great! Have a lovely week! XoXo

    ReplyDelete
  2. Sikke nogen fede sko! ELSKER farven :D

    Hvor er de der shorts fra? :-)

    Emma

    ReplyDelete
  3. jo tak!
    de orange er skam fra H&M, hvilket stortset alt mit tøj er ;)
    de kostede 80 kr. og fåes i mange fede farver :)

    ReplyDelete
  4. Fedt outfit ! Jeg kan godt lide, at du har kombineret den t-shirten med striber med et par farvede shorts :)

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    ReplyDelete