dagens #72 - posh flower pot

This post was: 
Photobucket
Photobucket

Jeg er sku ved at være pro, til det der med random meningsløse indlægs-titler. hæhæ!

i dag startede som altid med at jeg var ude at træne. (hihi.. jeg har kun gjort det i 1½ uge, men "altid" lyder sku lidt sejt). nå men i hvert fald, fik jeg pludselig et opkald, fra min veninde som jeg ikke ser så tit længere. hun ville bare invitere mig på en is-date, så det var bare super lækkert! elsker surprise opkald... yay! ;)
+ jeg valgte at smøge bukserne lidt op i dag, hvad syntes i om det? :)
- og i må seriøst være lammede der omme bag skærmen, i siger nemlig ikke et pip.! ellers er jeg bare død syg at høre på ;)?!
translation: tried rolling up my pants legs today, how does it work? i kinda like it, since im not a pants kinda gal, it just makes i nice and feminin... or i think so atleast haha! ;)
went out training, and on a ice-cream date today! so nice! :)
+ and are you aóut there? because it seems like i dont hear anything from my readers lately ;) is it that boring haha! :)

2 comments:

  1. I like the rolled up pants! Gets more wear out of your pants (2 for 1!)

    ReplyDelete
  2. i couldnt agree more! just too perfect! ;)

    ReplyDelete