dagens #73 - flowers are nuts!

This post was: 

I får lige et gammelt dagens. jeg kunne godt li outfittet, bare ikke billederne! de er fra kirkegården, og det hvide i min hånd på det første billede er et brev. det var nemlig min fars fødselsdag i fredags, så det var hårdt, og jeg savner ham (: heldigvis er jeg gladere end jeg har været siden hans død! så det er bare super rart ! :)
og nu skal i lige høre  hvor sej jeg er! jeg stod op kl 7 i morges for at komme til fitness, og igen kl 16:30 stod jeg klar med min veninde for at have 3 timer mere! motion gør mig sku glad ;)
Kan i se min header nu??? please sig i kan se den haha! ;)
Translation: this outfit was from last friday. it was my fathers birthday, so thats why i have a letter in my hand. the pics are taken on the graveyard, thats why the awkward face! :) but im more happy than ever, apreciating what i have! ;)
and please tell me that you can see my header!!! please haha!:)
Follow Fashion Avec Nanna

10 comments:

  1. Jeg kan se den! Og super fint outfit :)

    ReplyDelete
  2. tak piger!
    og matilde! det hedder ku' godt, og mange tak... ;)

    ReplyDelete
  3. Aww, hvor er det et nice outfit!

    www.leilaswonderland.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. you look cute! :) I love your bag and the back of your shirt!

    X

    ReplyDelete
  5. Hej :)
    Tak for din kommentar på min blog. Jeg starter ikke en ny blog alligevel, så jeg blogger bare videre på min gamle blog ;)

    Håber du vil være fast læser på den blog i stedet for. Og undskyld for forvirringen ;)

    /Rebecca Sofie
    onskeoen.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. trisse:
    tusinde tak! for hjælpen :)
    Julie: thank you! :)

    ReplyDelete