dagens #74 - 2 ways, you decide! (update)

This post was: 
Sikke en pest at blogger var nede i går! hvad sker der lige for det! og den slettede lige et par indlæg med i købet.! jow tak du! :( men jeg kunne jo som sagt hverken lave et indlæg til i går som planlagt, eller skemalægge et til i dag. så nu får i lige billederne fra det mistede indlæg og et update!
+ weekenden stod på Carpark North med min skønne veninde, på Ribe Katedralskole! og HOLD DA OP de ga' den gas, virkelig fedt, og så var de bare så nede på jorden! jeg endte med et billede og autografer op af armen. turen gik videre i byen og bum bum hjem igen! sikke mange mennesker man får hilst på, når man er i en fremmet by! :). Det var bare fedt med én koncert, og nu kan jeg slet ikke vente til to eller flere festivaller!
++ i dag stod den på opvisning, og den sidste af slagsen med mit gammelelevhold, på efterskolen, super hygge! jeg er nu godt gennembanket og smadret, så i får et bedre indlæg i morgen...

og BTW. har i savnet mig ;) høhø!
Follow Fashion Avec Nanna

No comments:

Post a Comment