Dagens #76 - historien om de manglende nøgler!

This post was: 
Okay jeg lovede et dagens i går, men det kom ikke fordi jeg var så sur og irriteret over at jeg havde mistet mine nøgler!!! (("(!&"&!/("((/!&%"¤#!##"!¤!¤!)   så her får i lige den fine historie, og krydser fingre for at i ikke keder jer ihjæl, over mine uheldigheder! ;)
So i promised an outfit yesterday, but i was so upset that i lost my keys. so now youll get the strory!



1) jeg prøvede at finde et sted til et outfit billede... jeg har endnu ikke fundet det perfekte sted, og omringet af blomster, med hovedet klippet af var sku heller ikke det perfekte! så videre til det næste sted! ;)
1) I always try to find the perfect spot. which i havent found yet. this wasnt so great either.. with too many flowers and my head cut off. so i go on try to find another place!

2) yes, stedet er fundet! fin plads til kanoner, men hvor der lige er en plads til mig i stedet!.. forsøg #2:kikset pose, med hovedet på skrå. CHECK... 
2) the perfect spot found! and a blogger pose with tilted head! CHECK!
3) det der med at holde en regnjakke, ser sku ikke så fancy ud... så jeg smider dem foran mig, og derefter smarker dem til siden, så de ikke er i billedet... her kan i se mit forsøg på at gøre min pose perfekt... én fod bag den anden, stå lidt skrå, ikke kigge ind i kameraet, og bruge hånden som hat/ørevarmer... jow jow, jeg har sku lært noget af de store bloggere!
3) posing with raincoat and keys= not cool, so i throw them and start posing true blogger style: the one-foot-behind-the-other-tilted-body-looking-down-with-hand-as-hat-pose!... yup i have been studying ;)

4) tilfreds med outfit billederne, skal der selvfølgelig også være et detalje billede! læg mærke til nøglerne i højre side, med den lyserøde  gris!
4) being happy with the prior shots, i go to the detail pics, showing off the small bits! notice the keys on the ground on the right, with the pink pig on it! ;)
5) nu var jeg rigtig stolt, over at have fundet det "tilsyneladende" perfekte outfit-billede-sted. så der skulle også lige tages et billede der, for at vise jer de kanoner der stod der!! da jeg gik var der 2 kanoner og et sæt nøgler i græsset.... da jeg kom tilbage 10 min senere var der pludselig 3 kanoner, og ingen nøgler... og hvordan FANDEN, får man fat i kanon manden???
5) So proud that i found a good place to take pics, that i just wanted to show you guys, the canons too... when i left there where 2 canons and my forgotten keys in the grass. when i came back there were 3 canons and no keys... like seriously are you kidding me!!! that is not cool at all.. and how do you know who put up a canon on a hill in only 15 min!?!?!
6) i dag hentede jeg så heldigvis mine nøgler på politistationen som er lige ved siden af, hold da op jeg var lettet!! så jeg er glad, og håber at det er i orden jeg kommer ud med mine frustrationer her, uden at kede jer ihjæl ! ;) høhø!
6) this morning i picked up my keys at the police station nearby, lucky me! i hope its okay that i get to get all of my frustrations out here, with out boring you guys too much haha ! ;)

1 comment:

  1. Sød blog..! Den vil man da gerne følge med i (:

    xoxo Jessica <3

    ReplyDelete