dagens #77 - bad ass!

This post was: 
arbejder konsentreret på at blive lidt mere bad-ass...oven over er resultatet ;)
working hard on being  more bad-ass, above is the result haha ;)
Jeg elsker stortset alt impulsivt, undtagen død... men de sidste par dage har jeg bare været optaget sammen med veninder. en hyggelig formiddag i solen med bella, inden hun går i gang med eksamnerne. en tøseaften med sofie, og nogle gode film.. (kæft "love and other drugs" er go... og det siger jeg tildels fordi man ser ham den lækre halv nøgen... nam nam nam. (lidt teeneger er man altså! hæhæ!))... i går var det så igen hygge med alle pigerne, som stod på gril, tøseaften og endnu flere film... ej det er nu længe siden jeg har sovet med en stak tøser på en stak madresser. det er sku lidt hygsomt altså! og nu er jeg lige kommet hjem, og skal afsted til hygge i solen med emma! tror den står på sol og ansigtsmasker! så øhh.. ja jeg har sku egentlig lidt travlt ;)
i får mere i morgen... eller senere i aften... nu får vi at se hvad der sker ;) 

++ og for at lige sige noget om tøjet, det er jo en modeblog! (flot nanna!) jeg elsker det faktisk lidt, smed det egentlig på fordi jeg havde travlt.. men tror jeg skal have fat i flere tørklæder, det gør sku da egentlig meget for et outfit, eller er det bare mig der syntes det?? (:
t
ranslation: loving my time right now. been so busy hanging out with my girl, grilling and having fun with them the last couple days... now i have to go back and enjoy the sun with emma! lovely!
see ya! ;)

5 comments:

  1. Din blazer/jakke er super flot :-)

    Det er en super fin blog du har, så jeg er da blevet fast læser, hvis du har lyst må du gerne kigge forbi :-)

    http://stylebyhn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hi trendy bloggerina, you follow my old blog, but i have a new blog. http://itstifanni.blogspot.com/ check it out:) I follow you! Xoxo: Fanni

    ReplyDelete
  3. It was of a blog, what you have followed, but now I made a new one! I thought I'd care. I follow you with two names =)

    ReplyDelete
  4. Er det godt nok "bare" HDR effekt du bruger på dine billeder? det ser vildt ud :)

    //forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. jeg ved desværre ikke lige hvad hdr er nanna?
    men jeg bruger photoscape som er et gratis photoprogram, hvis du vil vide hvordan, skal du da bare spørge :)!
    men tak da!

    ReplyDelete