Dagens #78 - those that were almost forgotten!

This post was: 
Kæft jeg er en fræk en på det her billede... jeg elsker outfittet, men har føst nu taget mod til at offentligøre den her meget meget fotte side af mig! (IRONI!)
Fra min brors konfirmation, flere billeder senere ;)
Åhh endnu en af mine gyldne øjeblikke.. igen, sikke en fræk en jeg kan være til tider.. smukt Nanna! (igen. fornem den meget stærke ironi her!)

Åhh... så er endnu en dag gået, og endnu et outfit brugt... men det gider jeg ikke vise jer. HA.. fordi jeg er sej... (eller noget hæ!).
i stedet syntes jeg det er ved at være på tide at jeg viser jer de her! de er næsten 1 måned gammel! og jeg har desværre også mistet noget af min kulør, siden turen til Ægypten... men jeg er bestemt ikke bleg sammen lignet med Frk. Bagger...! (muhahah) 
+ mit Dankort er endnu engang blevet brugt på ebay, men til meget rimelige priser... det ene er fra england, så det håber jeg at jeg snart kan vise jer! :)  og emma har igen reddet mig fra fejlkøb... tak for det.. ! :)
håber jeres mandag har været god, fordi kan fornemme min tirsdag måske/måske ikke bliver så fantastisk! :)

Another day another outfit worn. but i wont show you that. i think its about time i show you guys these outfits, some are almost 1 month old.. and damn i look good on the 2nd and 4th! i didnt know i could look this great (this is Danish ironi! i do not think it is pretty haha!) but the outfits are okay, so i hope they please you haha! or at least make you smile ! :)
have a happy monday!

12 comments:

  1. jeg forstår ikke helt ebay? Der stod 0,20 dollar for en kjole - kan det passe o;?

    http://nofingersbetween.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Tak for den fine kommentar - den varmede!
    Jeg synes dog ikke du er til at finde under faste læsere? Skøn blog du selv har.
    Love C.

    www.carolineskovjohansen.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. http://cgi.ebay.com/Flower-Tassel-Trim-Cocktail-Dress-S-Pink-/320703111379#ht_5547wt_1268

    hmm.. ( det kan godt være det er mig der dum) hihi..
    Men kan du forklare eks. denne kjole :)?

    ReplyDelete
  4. hej igen, tak fordi du hjalp mig igennem 'junglen' :)!!

    ReplyDelete
  5. Cool blog du har dig.
    tjek evt jeg og min søsters ud :-)

    -http://2thingsincommon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. So many awesome looks!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. @caroline... kan du se det nu?? det er min blog som virkelig fucker!
    @Dylana... thank you so much!! and i can tell you im such a big admirer of your blog! :)

    ReplyDelete
  8. jeg synes ALLE sammen er skønne skønne billeder :)

    ReplyDelete
  9. Ej hvor godt!! tusind tak! jeg er også blevet fast læser af din blog! Den er super sej!

    Jeg ELSKER også sådan nogle indlæg!! men jeg ser aldrig nogen :P så jeg bestemte mig for selv at lave nogen.. det er altid lidt hyggeligt:)
    Der kommer bestemt mange flere!!:)

    ReplyDelete
  10. Oh, I love these looks! My fav is definitely the second photo


    Stop by soon! xoxo!

    Lifeofnosheen@hotmail.com

    ReplyDelete
  11. @christina, tusinde tak da... godt at du kan se over de akavet ansigter ;)

    @Nanna... tusinde tak da, og igen i lige måde ;)... men dem vil jeg se frem til kan jeg sige dig ;)!!!

    @nosheen.... mine too although the awkward moment! :) I defeniatly will ;)

    ReplyDelete
  12. Mega lækre outfits! :)
    Og tak for at være min første fastelæser :) tilføjer også lige dig.

    ReplyDelete