dagens #79 - B/W & blue

This post was: 
Én ting jeg kan være sikker på når jeg tager den her nederdel på er en kommentar fra min mor. "ej nanna, jeg elsker bare den nederdel" og sjovt at det er samme kommentar hver gang, selvom hun ikke selv ligger mærke til det. Det syntes jeg er meget sjovt ;) sweateren (som tydeligvis er en smule FOR gennemsigtig) er ny og fra gebrugen! syntes egentlig det hele til sammen er meget fint!

++ i Dag stod den på roadtrip med Sofie til Odense, hun fik en tattoo selvom hun kun skulle bestille tid til en.. jeg overlevede det, og var mere nervøs end hende! :) men det var SÅ hyggeligt. jeg fik shoppet en smule, og en fantastisk mad-men-ish kjole til et guldbryllup... vil i se et indlæg med new in?? og forresten så faldt jeg også for nellys rabatkode for 200 kr. rabat, og købte 2 par sko ;)... begge farverige, så føler mig modig hæhæ! men vi snakkes chickas, fordi jeg ser for lækker til Looove!!! og hvor er chiano bare naiv ! hæhæ!! :)

One thing i am sure of when wearing this skirt, is a comment from my mother!. "oh you know how i love this skirt!", i think its funny because she dosnt realize that she says this everytime ;). i think this outfit worked out well and i love my new hat, cant wait for a chance to wear it some more! :) 
++ today i went shopping with sofie, and she got a new cute tattoo too !  i love hers ! :) although i was more nervous than her! :).

but i shopped a bit, want to see??? :)


1 comment:

  1. Ej, hvor er den nederdel bare fin! Jeg elsker din stil :D

    Emma

    ReplyDelete