dagens #80 - I've got the (pastel) blues

This post was: 
 

Så får i også lige et dagens... men årh, jeg kan bare ikke skjule min begejstring. men må hellere komme til emnet.. altså tøjet you know ;)
jeg tænkte jeg ville prøve lidt andet i dag, som jeg blev inspireret af fra lookbook... og så en blanding af min nye, mint grønne. ja mint grønne, sweater, syntes jeg det gir et overall fint sammenhængende! :) syntes det var fedt jeg endelig fandt noget mint grønt! men hvad syntes i? er det noget jeg kan "pull-off" uden at ligne en "engelsk skolepige" som min mor så fint kaldte mig ;)
ville i gå med noget lign. :)?

glæder mig til at komme til det dersens samsø&samsø arrangement imorgen på bakken sammen med alle de store bloggere, eller i hvert fald mange af dem fra bloggers delight! og selvfølgelig for i lige et update fra mig bagefter ;)!

11 comments:

  1. Rigtig fin blog du har dig :-). Er blevet fast læser.
    Du er velkommen til, at kigge forbi min blog //louiseschristensen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mint klæder dig, det kan du sagtens bære :)
    Jeg er vild med halskæden, hvor har du fundet den?

    ReplyDelete
  3. Louise... tusinde tak.. jeg har kigget forbi, og jeg kan kun sige i lige måde :)

    hersom... jamen tusinde tak det er jeg glad for at høre. ;)
    - halskæden er fra min mor, som hun fik af min far da hun var i min alder... så det er skam en gammel designer en... eller nu bliver jeg i tvivl, hva for en halskæde snakker du om ;)??

    ReplyDelete
  4. vildt fedt outfit :) det kan du sagtens gå i . jeg ville :D

    ReplyDelete
  5. tror minsandten at vi har de samme solbriller ;)
    hvor er du fin!!

    ReplyDelete
  6. tusinde tak :)
    - der er skam så mange wayfarer kopier ;)

    ReplyDelete
  7. Loving the mint! You do really cool effects too :)

    ReplyDelete
  8. Hvor er sweateren fra? :-)

    ReplyDelete
  9. alyssa: thank you! you are so sweet! :)

    Julia.. tak tak tak :)

    b: H&M divided 80 kr :)

    ReplyDelete