dagens #81 - fine farver og nye sko!

This post was: 
Hvordan kan man ikke holde af sådan en fin og farverig gul nedrdel??!-...ikke det mest originale outfit, men eftersom jeg har crashet min brors lejelighed i Roskilde er det ikke lige outfit billeder jeg bruger tiden på ;)
i stedet kan jeg fortælle om et nyt køb som jeg fortalte om tidligere. Jeg syntes efterhånden jeg har nok "basis" til at kunne tillade mig at købe farverige sko.. så de her er de første i kollektionen ud over all stars selvfølgelig! :) men et par gul/grønlige neon gummistøvle chanel ballerinaer. Dem elsker jeg! farven er fin, og de kan for nu erstatte mine gennemslidte sorte ballerinaer (læs: der er efterhånden mere end 1 hul i sålen!).
det andet par bestilte jeg egentlig som at par festlige lidt lavere røde sko! men de er ikke røde, men i stedet brændt sienna. og så er de høje. vildt høje.. men hey modsætninger mødes, så tror jeg vil få dem brugt. men er stadig i tvivl om de er grimme på den fede måde eller bare grimme. men da tilbuddet sandsynligvis ikke gælder når jeg returnerer det ene par, gider jeg egentlig ikke sende dem tilbage ! :)
find de gennemsigtige her i gul, her gennemsigtig og  her pink!
og de store murbrokker, kan i finde her.
&& husk den generøse rabatkode til Nelly mens i er derinde (link)


translation: no new outfit for today, crashing at my brother at the other end of the country. so stylish right now i cant say. but i got some new shoes love the first one, but not sure about the second! they are not red as they seemed and they are very high and chunky but ill make it work anyways, bacause of the very low price! what do you think! :)

5 comments:

  1. OMG YOUR WEDGES ARE FENOMANAL! I love them!!
    Where did you buy them?
    would be nice to hear from you!

    xxxo
    http://van-de-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Elsker nederdelen!
    RET så fin blog, du har dig her.. Vil jeg til at følge mere med i! :)
    - Nina
    www.ninawillads.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Love the colors of the outfit and LOVE the shoes. Those orange wedges are HOT!

    ReplyDelete
  4. Jeg er vild med måden, hvorpå du har redigeret det øverste billede ! SMUKT resultat !!!

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    ReplyDelete