dagens #82 - im trying to be cool!

This post was: 
Negle: Oh My Gosh - baby blue!            strik: vintage                skjorte: H&M


Så får i lige et endnu et sent dagens! det er egentlig det samme som sidst, men ville bare se om det var muligt med andre options i den der strik-sweater combo!.. man er jo nød til at prøve hæhæ ;) i må undskylde ansigtet (igen) på det sidste billede. Men det er en svær kunst at se sej ud mens der tilfældigvis flyver smukke pinke blomster ud af hænderne på én. Se dét kræver dyb koncentration.
++ nok om én af mine mange talenter (altså de yderst skønne gimasser!) i dag stod den på sikkerhedskursus på Roskilde Festival hvor jeg skal arbejde for Standbyholdet. Og nu glæder jeg mig bare virkelig virkelig meget til festivallen. jobbet er snildt og hyggeligt og byder på at lære en masse nye mennesker at kender. og for 100 kr ekstra, giver det gratis bad og varmt vand, og opladning af mobil.. mit indre luksus dyr skriger "JA TAK" indeni! men hva så er der andre som skal på Roskilde festival, vil gerne høre fra jer?? og hvis i skal, så husk at hils hvis i ser mig med den orange vest, og med en lille brændslukker på ryggen, og evt. en sej walkie-talkie ;)!
nyd jeres søndag! 
translation: another outfit, kinda like the last one, but had to try out my options of the shirt-sweater combo! again i have to apologize for the last facial. i am telling you, it is a very hard talent to look cool while there is suddenly falling beautiful pink flowers falling from my hands. this talents takes great concentration! haha! :)
- today i have been on a safety course for a festival, so i know how to help out. but really all i have to do is walk around with a yellow vest to make sure everything is ok!
and btw! just wondering, is there anyone fromGreat Britain reading this?? or even some Londoners reading this :)it would be cool to hear from you ! :)

2 comments: