Dagens #83 - its 3 am!

This post was: 
kender i det når man har tøjkrise? kender i så det når man bliver længe oppe (læs: midt på natten) og prøver diverse outfits?... ja?? kender i så det når man fibrilsk tager billeder af alle ens forsøg, og sender dem til ens veninde som så prøver at bære over med panikken i ens... stemme??... og forklarer at det forrige outfit var ligeså godt som de 7 andre ;)!

sådan gør jeg til tider, tak for tolmodigheden emma! jeg endte med at smadre 1 kamera, og vælge noget helt andet end hvad jeg besluttede mig for om aftenen! ;) så i mangel på mere, får i et af de 13 outfits jeg endte op med!... 
++ i dag har jeg bare ikke gjort andet end at tænke.. MOLLY MOLLY MOLLY. og for dem som ikke ved det, er det den vovse som kommer til at spamme hele bloggen de næste 3 uger. jeg skal hente hende onsdag, og jeg glæder mig!!! :)
så torsdag får i månedens favouritter med en lille vovse på skødet, og jeg kan sige jer den er kær.. okay.. ikke mere snak om ting med pels!! :) ses!
+++ BTW... hvad syntes i om min nye søgefunktion?? (der med kysmundene). her kan i søge på mine outfits, DIY's, skitser og lign... tror det er lidt nemmere, hvis i søger inspiration! :) og på den måde får mine gamle indlæg stadig lidt opmærksomhed, det er jo ikke alle der har fulgt med fra starten ;)hvad syntes i??
Translation: do you know those days where you are at a total loss, and having a fashion melt down? i had one of those, staying up half of the night, trying out outfits, taking pics, sending them to my patient friend, that was trying to tell me that the first outfit was great! i ended up deciding on one, and picking another the next morning... and i dropped and ruined my camera.. boohoo :(!!!! but am i the only one with those crazy fashion meltdowns
++ btw.. what do you think of my new search bar? (the kisses, below the header)... this way you can find my sketches, DIY's and such quickly!... for easier access, and this way my old posts still get a bit attention.. do you like it? :)

1 comment:

  1. youre welcome sweety :)
    er glad for jeg var til en nogenlunde hjælp.. hehe

    ReplyDelete