dagens #84 - vinder af talentprisen & et lille DIY

This post was: 


Så får i lige et sent dagens, da jeg har tegnet og bikset en header sammen til en anden blogger, men mere om det i morgen. Nederdelen er en jeg selv har lavet ud af... ja og nu skal i lade som om i bliver overrasket... et halvt ikea gardin... jow tak! :) men stof i dag er bare pisse dyrt, og det her halve gardin kostede en slik! :) (ønsker i en DIY guide?)
++ anyways. mht. den talentpris som jeg har vundet. med prisen følger der en sum penge til min uddannelse/tur til London... og jeg har fået plads til at udstille til en udstilling til efteråret, sammen med mange virkelig dygtige kunstnere!. jeg er stadig i totalt chok, troede bare jeg skulle til den årlige afslutning, og pludselig skulle mine bedsteforældre med, og så pludselig holdte en minister (for ungdom et eller andet) en tale om én pige som havde erfaring som en 50-årig, i en maget ung alder... og til sidst går det op for mig, at den lange tale handler om mig, og jeg begynder jo at tude af ren chok!  men ikke nok med det! da jeg kom hjem stod 7 fantastiske piger med blomster, champagne, chokolade, kage og meget mere, for at fejre mig. 
Jeg syntes stadig ikke at det jeg laver er godt nok, eller skilder sig nok ud til at kunne komme langt nok, men prisen har jeg nu engang fået for mit talent, (som de siger jeg har!?) og for min vilje efter det mål som er design!.. jeg er overvældet, og glad. synd min far ikke kunne se det, men han er der nok et sted! :)
Translation: this skirt is a DIY i made out of... and you wont guess this... a half curtain from IKEA! fabrics are so excpensive, and the curtains was much cheaper! :)
++ i also won a talent award from my city, because of my art and design talent. i am so suprised and did NOT expect it at all! :) when i came home my friends were there to suprise me with champaign flowers and such... im filled with joy right now... and im kinda proud and shocked :)

5 comments:

  1. Hvor ser du godt ud, og tillykke med prisen. Hvor er det sejt!

    xx

    ReplyDelete
  2. Stort tillykke med den pris! Ud fra dine billeder/skitser på bloggen, og hvad du har fortalt om det du laver, så synes jeg den er helt fortjent!

    Emma

    ReplyDelete
  3. congratulations! well done on your award! you totally deserve it, especially for making something as cool as that skirt! xo

    brittanyandbrittany.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Stort tillykke! Og rigtig dejlig blog du har, er nu blevet fast læser :o)

    www.dotheglitter.blogspot.com

    ReplyDelete