Den Flygtige!

This post was: 
Jeg føler ikke rigtig for at blogge lige nu! men kender i det, når i falder over en blog og tænker HOLD DA OP! det gjorde jeg sidste uge, og tænkte endnu mere hold da op, da hun kun havde 17 læsere (wtf?!?!?!?!?!?)
så jeg vil lige give jer en heads op, fordi bloggen Den Flygtige, er en super sej blog. pigen er fra Kolding, og man kan bare igennem hvert eneste indlæg, fornemme at hun virkelig brænder for det! hun opdaterer ofte, og har både en flot sang stemme og en fed fjer tattoo (misundelse). og sidst men ikke mindst kan jeg godt li hendes musiksmag ;) nok ævl her fra. kig i stedet for videre på hendes blog 

(just a cool inspiering, and really great blog! check it out!)


ej jeg kan altså ikke forklare hvorfor, men inspiration er i hvert fald hvad hendes blog gir mig! og er det ikke det ultimative mål med en blog? 
kig forbi, billederne kan ikke retfærdiggøre hendes fine blog ;)
Rosa lux - min klub først

Sia - Soon we'll be found

No comments:

Post a Comment