ebay findings #2 - smykker...

This post was: 
Nu har der været 4 af mine veninder henne og spørge hvor jeg har fundet det ene eller andet så billigt... og jo.. jeg hygger mig skam, ved at finde fede ting til en 20'er inkl. fragt.
så nu propper jeg en masse billeder op. og så kan i trykke på prisen i bunden for at komme hen til produktet ;)
enjoy! .. og please tell me hvad jeg skal finde næste gang på ebay til jer. fordi det her, det bliver en ugentlig sag og godbid til jer tøser ;) (er det en god idé??) :)



kors ring - 12 kr.  //3 rose-ringe - 31 kr.  //  bille ring - 10 kr  //   lang fjer halskæde - 5 kr.  //   hvid bib halskæde - 45 kr.  // tyrkis vintage - 5 kr  // tyrkis ring (flere størrelser under samme sælger) - under 1 kr.  // 5 tyrkis ringe - 5,50 // fjer øreringe (søg på feather earrings og 2782 kommer op) - alle omkring 6 kr  // multi kors kæde - under 1 kr. //  indie øreringe - 6 kr. //


cross ring - 2.25usd  //  3 rose-rings - 4 usd  //  beetle ring - 2 usd  //   long feather necklace - 1 usd.   //   white bib - 8,50usd  //  terquoise - 1usd  //    ring (more sized under same salesman - 0,01 usd  //  5 rings - 1,04 usd  // feather earring . thousands - all 1 usd // multi cross necklace - 0.10usd //  indie earrings - 1 usd  //




forholdsregler:
- alle priser inkl. fragt.

- HUSK at kigge på prisen for fragt, da det er ofte der sælgere snyder!
- alle varer skal "bydes" på, derfor kan prisen stige, hvis et højere bud kommer
- du kan byde så mange gange du vil indtil tiden er udgået
- hvis du kan li en vare, så søg på noget lign. navnet, og mange lign. produkter kommer

- ved små varer kan det stortset aldrig betale sig med "buy it now" men i stedet kun ved at byde.
- køber du for mere end 80 kr. risikerer du moms, uden for EU.
- spørgsmål, skriver i bare, hjælper gerne!





so this week im showing you guys ebay finds, in the jewelry section... all very cheap! and i like them! but seach around and find something you'll love! click on the name and find the links... anything else, just ask! im happy to help! and if you have a theme for next week please Tell me :)

2 comments:

  1. Super god ide!
    http://nofingersbetween.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hej Nanna! Super at du har ville deltage i min konkurrence, men for at kunne deltage skal du sende mig et link i en kommentar (til indlæget) hvor det står hvilket stykke tøj du bedst kan lide. :-)

    Juliane.

    ReplyDelete