envelope clutch love!

This post was: 
envelope clutch love!
(vær venlig at linke tilbage til mig, hvis i bruger min kollage! :)!....)

Lige for tiden har jeg et lille crush på hr. envelope clutch! syntes det er SÅ fedt at bruge den som et statement item, eller som en del af et colorblocking outfit! overvejer lidt et DIY, med lidt læder... tror snildt det kunne laves.. hvad syntes i? jeg overvejer lidt sandfarvet, ? eller måske endda rød! :)
- de eneste clutches som kan sendes til DK, fra denne kollage vil koste jer røven ud af bukserne (læs, designer og ikke noget jeg ville have råd til)... men hvis én af jer stadig insisterer så bare spørg, og jeg sender et link :)
++ im in love with envelope clutches lately. loving it as a large statement item, or part of a colorblocking outfit! im thinking of doing a DIY, in beige or maybe red? what do you think? :)


1 comment:

  1. Sikke nogle fine clutch ! Elsker især den lyseblå og den gule (hhv. øverste venstre og højre hjørne!)

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    ReplyDelete