Fest dilemma...! HELP

This post was: 
Så i aften skal jeg til fest for første gang siden nytår... min fars død og tinas, har ikke lige gjort sådan at det var festhumør at jeg har været i, men nu skal det være...
så sammen med en dejlig tøs, mødes jeg med nogle gode venner i byen... jeg har bare 1 problem!!
Jeg har ikke tøjkrise, MEN... hvilken neglelak skal jeg have på hæhæ
Jeg skal have rød kjole på... med sorte detaljer... skal jeg så have
Sorte negle???
Nude negle???
Guld negle???
I know.. stort dilemma, men jeg læner mod sort, hvad syntes i??? ;)
++ & hvis i har et spørgsmål til mig, lign. eller andet... så kan i endleig spørge mig her! (link)
So tonight im going out with the girls! cant wait, but i have one problem... not the clothes, but the nails!! im wearing a RED dress with black details... should i have
Black nails???
Nude nails??? 
Gold nails???
i know HUUUGE problem... im leaning towards the black, what do you think?? ;)
++ If you have any questions for me, alike or something else.. you can ask me here! (link) 
LOVE NANNA



4 comments:

  1. Røde negle og god fornøjelse :)

    ReplyDelete
  2. haha, fedt billede :D :D

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    ReplyDelete