mine skitser

This post was: 
Her er så 2 skitser mere. den første er jeg selv rigtig glad for... og syntes det er sjovt at leje med detaljer & sort/hvid imod simpelt og farvet :) hende i den hvide kjole, med klovne mund var self. ikke meningen (med munden altså... ja, det er svært når tuschen valgte at drille mig ;) kan i li det? og hvilken :) og husk på at de her skitser har hver taget mellem 3-7 min. og er ikke mesterværker ;)
translation: some more sketches i love the first, not so much the second, and the blob of a mouth was the marker that decided to tease me! but liking the first ;) what do you think? keep in mind that these are 3-7 min sketches :)



skitser, tegninger, drawing, sketch, sketches, tegning, skitse

9 comments:

  1. Wauw! Den er mega fed! :-O

    Mange tusind gange tak for din kommentar på min blog! Jeg har desværre først set den nu, men alligevel!
    Du kan se mit svar her - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2011/05/ohh-my-dear_21.html?showComment=1306764714013#c347283304879848268

    Jeg vil igen sige mange tak, jeg er helt vild glad nu! Og især når jeg ser hvor mange læsere du har og at du så kommentere på min blog, og oven i købet vil kigge forbi! wauw! :-)
    Du har jo næsten 100 læsere mere end mig, og alligevel har du tid til de små blogge! :-)

    Much love,
    Zitha

    ReplyDelete
  2. P.S er nu fast læser! :-)

    ReplyDelete
  3. Endnu en gang tak for kommentaren, du kan læse mit svar her - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2011/05/ohh-my-dear_21.html?showComment=1306766794047#c2041416772100403529

    Og hvis du har tid, ville jeg blive så så så over lykkelig hvis du ville se min nye outfit video, som jeg har brugt rigtig lang tid på og er meget stolt over - http://zitha-getusedtoit.blogspot.com/2011/05/todays-outfit-video.html

    Altså kun hvis du har tid! :-)

    Much love,
    Zitha

    ReplyDelete
  4. Igen - nogle smukke, smukke tegninger :-)

    Kan du lave et indlæg, hvor du beskriver, hvordan du tegner, eller måske en video? :-)

    ReplyDelete
  5. Looks so good darling!
    LOVE...

    come and visit <3


    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. hold nu op, hvor er det flot. Det er sådan nogle billeder, man har lyst til at hænge op!

    /Nadia.
    http://sagablot.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Du er god til at tegne !!!! :)

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com
    _

    ReplyDelete
  8. Ehehehhee, det ligner en klovnenæse :IIIII

    Ej Nanner! Du er SÅ dygtig!
    www.toomuchmyself.blogspot.com

    ReplyDelete