This post was: 
I får lige et anderledes dagen...  det er foran min "nye" væg... som jeg har fået lavet om, gratis, hvilket er super fint! ;) i kan lige få detaljer senere engang! :) og hvad sker der for at min have blev hvid lige pludselig i går? det var jo mega havl som hoppede helt vildt.. wow!! det tog under 10 min ! troede lige det var sommer :( :(

++ og noget andet av! jeg var ude at træne igen i dag, og prøvede så et "hulla hop ring hold noget" og for satan.. en time af det gir godt nok træning... men jeg er jo gul og blå!! sommer meget for en sommer krop hæhæ ;)
A different outfit pic in front of my newly renovated wall.. it was free!! so ill show details later!
+ and what is up with the weather, my yard turned white in 10 min!! and i thought it was summer!!! boohoo!!!


LOVE NANNA

No comments:

Post a Comment