fredags inspiration - jamie beck

This post was: 
Billede Jamie Becks, som laver mange billeder lign. (i samarbejde med Kevin Burg) som er fantastiske, og mange af dem mode relateret. hun er baseret i NYC, og jeg finder det bare fantastisk kreativt og billederne er finurlige og magiske på samme tid. find meget af hendes arbejde her (link) som er hendes fotoblog. og billedet gør bare at jeg virkelig virkelig gerne snart vil have min maxi nederdel med posten!


godmorgen lovlies. det er fredag. jeg havde den mest fantastiske dag i går i KBH, men det kommer i til at høre meget mere om søndag, når jeg kommer hjem fra djævleøen! nu vil jeg tage ned til Roskilde by og ordne nogle små ting. håber i nyder jeres fredag :)
++

2 comments:

  1. Jeg elsker de billeder, de er så skønne.
    Lige til en elektronisk fotoramme tror jeg :D

    ReplyDelete
  2. Fedt billede (: Der er en GIVE AWAY på min blog lige nu, du er velkommmen til at kigge forbi.
    - xx.

    ReplyDelete