The IOU project

This post was: 
Der kommer konstant nye tøjmærker frem, men jeg faldt over ét som jeg faktisk syntes lød ret fedt...  i stedet for  at bruge maskiner som laver en kopi af det samme stof, så udnytter de vævere fra indien, som laver massere af unikke stoffer! firmaet prøver meget på at hjælpe fattige i Indien, hvilket egentlig ikke er det jeg kunne li, men jeg syntes idéen om at det alt sammen er noget unikt, er SUPER fedt! deres firma åbner først om 4 dage, så jeg kan ikke rigtig sige om priserne er gode, eller  noget, og de åbner i USA, men jeg vil i hvert fald kigge forbi :) i kan finde en video, som er virkelig sej! grafisk! her. men det hedder i hvert fald The IOU Project, som også er en forkortelse af I OWE YOU! :) og i kan finde mere på facebook om dem
++ PS. de har lige skrevet, og er baseret i Madrid, som betyder at deres fragt er til rimelige priser.. JA TAK!
There is constantly starting new clothing labels! but today i found one, that is more unique than others! it aspires to help weavers in India. it does so, by choosing the weavers fabrics, and not the machine made! this means, quality fabrics, where each and every one is unique! and that is what I love, not one thing is the same! seriously how cool is that! another thing is the quality! it is put togeather by hand by Eropeans!
It starts up in only 4 days, and I am kinda excited! but because of that i can't say much about the price, and sadly its in America, so the shipping is probebly way too pricy for me! but i hope my american readers will take a look. find the awsome and truly discribing video here (i was fascinated by the cool graphics haha!) and you can see updates and pictures on their facebook :)

++ PS. just found that they are based in Madrid, so the shipping prices should be fair! GREAT ;)
LOVE NANNA

4 comments:

  1. Hey Nanna,
    Thank you for doing a blog post about us. The good news is that we are a european company based out of Madrid. We will be shipping worldwide and at what we think are REAL good prices.
    Come see us at the www.theiouproject.com on Monday may 9th and tell us what you think
    warm regards
    Kavita

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Tak for kommentaren! Lækker blog du har! Er blevet fast læser.
    Dog er du ikke registreret som fast læser hos min, ved ikke om du har trykket forkert ? :)

    // Maria Bach
    http://mariiahbach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Du er desværre stadigvæk ikke på min liste :/

    ReplyDelete
  4. Jeg er vild med de skjorte, modellerne har på. Synes i øvrig, at det er rigtig fint, at de har kombineret dem med farvet tøj

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    ReplyDelete