konkurrence - jones + jones!

This post was: 
Jeg kiggede forbi jones + jones online shop i dag, for at finde mit yndlings item til Julianes konkurrence! jeg faldt selvfølgelig over det mest farverige! godt nok er toppen lidt for lille til mig... (min bryster er desværre meget.. eller i hvert fald større end gennemsnittet.) og chancen for boob-slip, er ikke en jeg vil risikere. i stedet vil jeg bare tage top-delen ned, og bruge kjolen som en nederdel, fordi kæft underdelen er fantastisk.. men hvad syntes i, gul eller orange???
++ find kjolen her (link) og deltag i konkurrencen her (link)

2 comments:

  1. Taaaaak!!!! Det er jo en række af mine drømmekjoler de sælger ;-)

    ReplyDelete
  2. De er vildt spændende begge to!
    Hmmm, jeg ville vælge efter min hudfarve.. GUL!(;

    ReplyDelete