mine skitser

This post was: 
Så¨bliver i lige spammet med nogle skitser... de er faktisk helt fra påskeferien. hvad syntes i? jeg kan bedst li 4&5... og den der med bukserne..  hold da op et kiks fra min side hæhæ. men den skulle selvfølgelig også med! :)
alle skitserne denne gang er mit eget design.. undtagen den øverste! :) kan i li dem :)??

++ nu skal jeg ud at træne.. arghh fordi føj jeg er træt for tiden!!! buhuu!! men koldskål lyder nu meget godt inden hæhæ!
some sketched, and they are for once my own design!

skitser, tegninger, drawing, sketch, sketches, tegning, skitse

11 comments:

  1. I love these Post! Youre drawings are gorgeous! I love the second!

    ReplyDelete
  2. Jeg elsker alle dine skitser! Er det akvarel du bruger? Og hvad med de sorte streger? Er det også akvarel?

    ReplyDelete
  3. Super dejlig blog du har! Og mange tak for den rigtig søde kommetar på min:)) Fede fede tegninger, btw!

    xx Olivia

    snapshot-olivia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow, du super dygtig! :)
    ^fedt tegnet ..
    http://nofingersbetween.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Whoopy: ill try to post some more! :)

    joanna: tusinde tak. ja det er akvaral indtil videre og det sorte er bare en tynd sprittusch! jeg glæder mig til at få købt nogle professionelle tuscher når jeg er i london.. :)

    Olivia: tusinde tak, og det var da så lidt! :)

    This is...: tusinde tak da :)!

    ReplyDelete
  6. joanna: det er faktisk lyv, til tider bruger jeg også kridt og eller tuchser for at fremhæve noget eller lign. f.eks til tider ved læberne eller håret eller skygger :)
    mærket er intet andet end det fantastiske TIGER ;)

    ReplyDelete
  7. OMG HVOR ER DU GOD - ej, de er jo helt fantastiske. fantastisk stil. ej, hvor er de bare gode! ej, jeg bliver nød til at følge din blog...! Mit nye fund :D

    - endlesscololours.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kathrine: det var da meget godt du syntes om det, fordi nu har jeg fulgt din blog i et godt stykke tid, og syntes den er vildt god ogs! ;)

    ReplyDelete
  9. Tusind tak. :-) Årh, jeg føler aldrig jeg har tiden til det, måske skulle jeg tage og finde lidt tid.

    ReplyDelete
  10. do it!
    det er virkelig en god måde at slappe af, og få "renset" hovedet! :)

    ReplyDelete
  11. Talent!! Men sådan rent anatomisk, så vender du konsekvent kravebenene på hovedet :)

    ReplyDelete