mine skitser

This post was: 
I går gik jeg lige amok med kul, blyant og blæk! ved ikke om det var fordi det var nat, min travle weekend, det melankolske jazz musik som spillede taktfast i baggrunden, eller den franske 90'er film som kørte på mute. uanset hvad, fik jeg lavet en hel del skitser. jeg kan afsløre nu at de bestemt ikke er farverige, og de er en smule anderledes end hvad jeg plejer at lave. Her er de 2 første. ansigtet var bare noget sådan ja, som tog 3 min, og videre til det næste. og den anden er mit første forsøg med mine nye tuscher. men desværre da papiret er for tyndt kan i se at man ikke kan holde sig inden for stregerne da det "bløder" ud og spreder sig :)

jeg vil sætte mine skitser ind parvis den næste uges tid... håber i glæder jer, det gør jeg :)

Translation: yesterday i went crazy with pencil, kohl, and my markers. dont know if my creative impuls came from a long hard weekend, the french 90'ies movie in the background or the soft jazz music in the background, but it just came to me, and i enjoyed sketching in the middle of the night. i ended up with about 10 finished sketches that took about 3 min. each... they just came so fast and when half way i already had a new idea! i can tell you most of them are actually not that colorful, and a bit different than usually, but i like them! ill be posting them in pairs over the next weeks time. i hope you are just as excited as i am to show you! :)??

imens i læser, kan i jo tænde for 5 seje svenske tøser... elsker at finde mit gamle musik frem! (:
skitser, tegninger, drawing, sketch, sketches, tegning, skitse

7 comments:

  1. Jeg synes faktisk, at det at farven løber er en utrolig fed feature til de her tegninger :) De bløder de lidt hårde streger op, hvilket giver en enorm god harmoni. Godt arbejde! :)

    //Nadia
    http://sagablot.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. hold nu op hvor er de farver bare fantastiske!! Jeg synes virkelig det er nogle fine tegninger..

    Forresten, så har jeg en stor konkurrence på min blog lige nu, og det ville være super hyggeligt, hvis du måske havde lyst til at være med :)
    Du finder den her :)


    // Amalie :)

    ReplyDelete
  3. Thanks for youre Help!! I love nelly.com! and thank you for the comment
    xxxo
    http://van-de-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hold da op hvor er du god! De er virkelig nice!

    ReplyDelete
  5. Hej igen, jeg er meget inspireret af hende pigen, hvor man kun kan se hovedet, synes det er vildt flot!!
    Hvis du sender din mail, kan jeg evt. sende de der billeder af mig..
    xx

    ReplyDelete