mint green

This post was: 

mint green
Jeg er pludselig faldet head over heels over denne mint, pastel grønne, blå agtige farve!!! men jeg kan bare ikke finde nogen highstreet butikker på nettet som har noget fint i den farve? har i set noget, eller er jeg bare for tidligt ude :)??
og forresten, er i den slags læsere der kan li at se hvad der ligger i ens taske? :)
I've fallen madly in love with this color, but i cant seem to find it anywhere?? have you seen it?
and btw. are you one of those readers, that likes seeing whats in bloggers bags? hint mine haha?? :)
Follow Fashion Avec Nanna

4 comments:

  1. Jep. Show me what you got! :-)

    ReplyDelete
  2. haha.. jeg vil overveje det nu, når du insisterer ;)

    ReplyDelete
  3. Jeg elsker den farve, den er utrolig flot. (:

    //Emma
    emmasammie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I love mint also! I just got a basic tee shirt from Forever 21 in a mint color and I love it!

    ReplyDelete