new in again....

This post was: 
Så åbnede TIGER endelig igen, efter en brand, og større renovering! pyha... ej jeg må nok krybe til korset (hedder det ikke det???) og sige at jeg elsker TIGER.. nå men 2 nye hatte, og nye neglelakker fik jeg altså snupset! én hat til Roskilde festival, og den på billedet, er mere til stranden..!  Emma hader mig nu, fordi hun syntes ikke den der hat til mig er så fikst, har nemlig spurgt hende 762882 gange! hæhæ! :) sry emma!
++ video med makeup review kommer i morgen. den står på 3 ting... men nu får vi at se ;).. kan i godt li at se sådan noget med make up reviews??
Yay, my favourite "high class" dollar store finally opened up again, and of couse i had to grab this hat... and a shorter one for the festival season! :) and 2 polishes that im abselutely in love with, but ill show you those later! :) hope your monday is working out for you ;)

2 comments: