new in!

This post was: 
Så er mit første ebay køb ever, modtaget.
det er den gule nederdel, som jeg købte for 99 cent! ja du læste rigtigt ;) desværre var fragten ikke ligeså billig, men jeg endte med at komme af med 48 kr.

Jeg syntes faktisk det er et super godt køb til den pris. kvaliteten er rigtig god. det er et stræk stof, ikke rigtig jersey, men heller ikke rigtig det der gymnastik stof, en fin blanding! det er en bondage nederdel, så den strammer godt op ;) de havde sagt 1 måned, men den er kommet på ca 1½ uge. :)
hvis du er interesseret kan du selv købe en her: link, i mange andre farver også ;) eller du kan se om du kan byde dig til en billigere pris her: link... men pas på.. mere end 80 kr. inkl fragt, og du skal betale moms osv, hvis du blir opdaget ;) (ps. gå 1 str. op, hvis du ikke vil have at den skal glide op i taljen konstant :)!)

++ Syntes der gik lige lovlig personlig teenage touchy-feely blog over den, ser her kom der så endelig lidt mode relateret ;) jeg er faktisk selv vild med outfittet... og jeg ved godt hvad jeg skal have på næste gang jeg skal i byen ;) hvad syntes i til den kombi, med en skarp kontrast i farverne?
++++Og forresten, jeg er ikke en beuty guru, men er ved at lave et review af noget makeup, fordi jeg syntes det er rart at høre andres mening inden man selv køber noget ;)
Here is my first ever ebay buy, and i couldnt be happier.
its a perfect tight and stretchy mix of a bondage skirt! and i am in love with the colour mix in this outfit actually, do you like it?
review of skirt:
comfy, and great quality, for the 1 dollar(american) i bought it for (SO CHEAP!) the fabric is streathy, and with a zipper in the back, but i would go 1 size up, anyways, so it dosnt keep rolling up! the colour is great and it looks like more than its its worth which is ultimately the goal... right ;)
find it here! (link) or see if you can find it cheaper here (link).. it took 1½ week to ship, which is way quicker than the 4 weeks that is promised ;) so happy shopping! ;)


8 comments:

  1. JA! Flere ebay fund! Er allerede igang med, at købe shorts og nederdel!! Tak!

    ReplyDelete
  2. jeg syntes at det ser super godt ud! Faktisk rigtigt meget. Det kan du være godt tilfreds med :)
    http://nofingersbetween.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super fed nederdel! Elsker farven!

    ReplyDelete
  4. Rigtigt hyggelig/fin blog :)

    http://goldnwhite.blogspot.com/ kig forbi?!

    ReplyDelete
  5. Den er rigtig fin, nederdelen! Hvor er du heldig, at du fik den så billigt! :)

    ReplyDelete
  6. Smukke negle!:D

    - endlesscolours.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. @mille.. jeg tror jeg gør det ugentligt så! :)

    This is... tusinde tak du :)!

    @vanessa... tusinde tak ! :)

    @jill Tusinde tak! :) og i lige måde! :)

    @Cathrine... tusinde tak.. der er skm flere til samme pris ;)

    @Kathrine... Tusinde tak da ! :)

    ReplyDelete
  8. love the look!

    purpletweed.blogspot.com


    xx

    ReplyDelete