Nyt layout!

This post was: 
Så fik jeg lavet et nyt layout! jeg ville egentlig bare høre jer, om det er blevet bedre eller være.
det er egentlig blevet ligesom "alle andres" men jeg syntes det gir bedre plads til mit indhold?!
kom gerne med jeres mening!* er billederne for store på jeres computere?
I made a new layout... its kinda normal, and nothing special to it, but i think it gives room for my posts and pics. so what do you think? better or worse, please come with some feedback, :)?!is the pics too big on your screens??
Follow Fashion Avec Nanna

5 comments:

  1. Jeg kan godt lide det. Prøvede selv at få tingene ind i sider i toppen. Det lykkes bare ikke.
    Ps.. Være = værre ;-)

    ReplyDelete
  2. Det er rigtig fedt med så store billeder.

    ReplyDelete
  3. Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg kan faktisk ikke se headeren på din blog..??

    Nesta,
    http://neonstars.blogspot.com/
    _

    ReplyDelete
  4. Det er vildt godt! Men jeg kan desværre ikke se din header? :(

    ReplyDelete
  5. posgaard: godt der er nogen som kan grammatikken hæhæ! det er skam ikke min styrke, så tak :D!

    Frk: Jo tak, det er jeg glad for at høre!

    nesta: tak nesta, godt du gider sige det så jeg kan få det ordnet

    frkemma: tak for hjælpen! :)

    ReplyDelete