Orange & black!

This post was: 
Pyha. Så tror jeg layoutet er færdigt... der var én som nævnte at hun ikke kunne se headeren, men jeg krydser fingre for at det kun er hende! ;)??
Anyways, jeg skal ud at dræbes... host host, mener træne i 3 timer, selvom jeg også lavede 1 time i morges.. PYHA, jeg dør!
men inden skal jeg lige forbi H&M, for at finde noget i orange! skal bruge det til et sort/orange tema til en fest på fredag! eller rettere, jeg har besluttet at der skal være det tema, og andre er hoppet med på idéen haha! ;)

men jeg går all-in, og krydser fingre for at det ikke er totalt overkill! ;) heldigvis kender stortset ingen mig til festen, da det er i Ribe haha! ;)
Men lidt inspiration!;
Translation: Going training with a friend, its second time today, and im so gonna die haha!
im going shopping now, so i can buy an orange top! its for a theme thats black and orange... its not actually a theme, i just decided to do it, and my friends are doing it too haha! ;)

Follow Fashion Avec Nanna

8 comments:

  1. Jeg kan heller ikke se den babe??

    ReplyDelete
  2. Jeg kan desværre heller ikke se den :(

    ReplyDelete
  3. hm, kan ik se headeren heller..

    og i dit about me, skriver du, at du gerne vil gå på danmarks design universitet - hvad er det? lyder spændende :-)

    ReplyDelete
  4. Hm, jeg kan heller ikke se headeren

    ReplyDelete
  5. Jeg kan heller ikke se headeren! :-(

    ReplyDelete
  6. Ejjjj.. please sig i kan se den nu!! :)??

    ReplyDelete
  7. anonym:
    det er design skolen i københavn, du kan gå ind på dkds.dk, for at se mere :)

    ReplyDelete