april - spring picture cleaning

This post was: 
så er jeg kommet igang med at træne! stod op kl 8 i dag, for at træne på 3 hold, i alt 3 timers hård træning! er sku lidt stolt af mig selv... så har meldt mig til 8 andre hold resten af ugen, så jeg kan kommer i en lækker sommerform..  ;)
+ her er lidt blandet gods fra April, fordi hold da op der er mange som ikke kommer på bloggen! det første er Molly... kan i sige "heeej Molly" (og i gentager hæhæ) det er min nye vovse, som kommer hjem om en måned, hvor jeg skal passe hende.. så hende hører i sikkert meget om ! ;)

resten siger lidt sig selv! :) så håber i nyder jeres mandag, nu trænger jeg til en morfar! (ps. billeder af outfittet fra konfirmationen får i så snart jeg får billederne af mine søskende og jeg af fotografen ;))
tryk "read more" for resten af billeder... inkl. skitser og outfits :)

I've finally started working out again... so woke up at 8 am. and trained for 3 hours straight... cant wait to do the same the rest of the week ! :) i just feel happy after training.. not because og getting skinny... just happy haha!
+ so tins of random pics from april, after the jump... i apparently dont post many of my pics!
1. say hi to molly! (you repeat... "hi molly")... my little puppy, i get her in a month and i cant wait... youll probebly see a lot more to her!.. the rest of the pics are sketches and outfits and mood pics.. but youll have to click read more or here, to see them... haha! now..


5 comments:

  1. rigtig cool blog du har!
    Er nu fast følger .. :-D

    tag og kig forbi min, hvis du har lyst!
    xx emilia

    ReplyDelete
  2. tusinde tak...
    og emilia, det vil jeg gøre :)

    ReplyDelete
  3. du er rigtig sød og det er lille molly også :)

    ReplyDelete
  4. du er sku ogs en flinker en du! :D
    og din katte er nu også flinke :D

    ReplyDelete