dagens #75 - random og spørgsmål

This post was: 
Så får i også lige et dagens... ! og et spørgsmål  med på vejen...

hvilke slags indlæg har i idéer til, som i gerne vil se? tøj, favouritter, video, outfits, nyt ind, makeup... noget helt andet... hvor langt rækker jeres fantasi? og hvad syntes i om! kom meget gerne med 7436828 forslag! :)

++ i dag meldte jeg for én gangs skyld fra træningen i morges... jeg har jo trænet 6 gange sidste uge, men endte alligevel med at lave en smule styrke herhjemme.. men ellers stod den på besøg i min gamle klasse.. (hvor var det bare rart at se de hoveder igen!!, underligt ikke at se dem hver dag!) og jeg har leget kreativ som i kan se i mit sidste indlæg. hvilke DIY's jeg har lavet, finder i ud af senere ;)!

An outfit and one question on the way!
what posts do you like... outfits, new in? what can you imagine.. any ideas... :)?? please come with 287392 ideas each, that would be lovely!
++ my day has been well, kinda creative for once.. my DIYs ill show you later! :)

No comments:

Post a Comment