Se hvad jeg har fundet// i kommer til at elske mig

This post was: 
Eller jeg er i hvert fald begejstret. bortset fra at jeg ikke har en XS eller S røv... ;)
men siden jeg ikke har et liv, har jeg brugt hele formiddagen på EBAY, og gud hvor er jeg snart fattig! men efter noget søgen, fordi det kræver det på ebay, før man finder en guldgrube, så fandt jeg den her butik (link).
Priserne ligger mellem 200 og 300 inkl. fragt, men så har i altså også fået et unikt par shorts, som bare er ÜBER fede!
men nu lader jeg et par billeder tale for sig selv!

Men hvad syntes i... skal jeg lave flere af de her Ebay fund??
og i kan finde butikken her! nu vil jeg smutte ud og grille med tøserne, så jeg kan ha' mig et liv ;)
translation: I found this perfect little ebay shop! they sell the greatest shorts, and the prices are actually okay, when you think of them as unique! im in love with them! check out the shop here! (link). i mean seriously, do yourself the favour! because those shorts are beauties, and would be wonderful as my basic festival uniform!! YUM! sadly my bum isnt XS.. but there is other sizes too ;)
and please tell me... should i show more of my ebay findings? (:


4 comments:

  1. Nej hvor er de bare vildt fedeeeeeeeeee!!!

    ReplyDelete
  2. Nej hvor er de fede! Især dem som skifter fra blå til lyserød :D
    Super cool blog, jeg følger dig nu!
    kig endelig forbi min blog på www.camillabielski.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. i vote yes to more ebay findings... except i will eventually hate you for making me spend all of my money. hahah. love the shorts! xo

    brittanyandbrittany.blogspot.com

    ReplyDelete