skitse

This post was: 
Så får i lige en skitse med på vejen, jeg har faktisk mange flere at vise jer, men jeg tror jeg tager et par af gange i stedet for at spamme jer for meget :)... i kan ikke se alle detaljerne på den her, men for en gangs skyld, er det mit eget design, selvfølgelig med en fjer, colorblocking, og en lomme.. yay! skitsen syntes jeg er fint, designet kan jeg ikke rigtig selv tage stilling til ;)!
+++ nu skal jeg ud til molly, og jeg har hørt hun er blevet rigtig stor allerede (der er 2½ uge tilbage til vi kan tage hende med hjem!) men outfit får i senere! :) ses!
So here is a sketch. i actually have more to show you, but ill take one at the time, so i wont spam you guys! its my own design, with a feather, colorblocking and a pocket... i like the sketch, dont know about the design haha! :)



skitser, tegninger, drawing, sketch, sketches, tegning, skitse

No comments:

Post a Comment