sommer kalender

This post was: 
Jeg glæder mig til så mange ting, og rejser og festivaller her til sommer, så tænkte jeg lige ville indvie jer i mine mange planer ;)
This is my plans for summer, cant wait!
Om 3 uger får jeg molly hjem! er hun ikke fiiin! ;) skal besøge hende igen på søndag, så der kommer flere billeder hihi // Molly is coming home in 3 weeks! isn't she the cutest! ;)
om en måned står den på Northside festival med Sofie! og jeg glæder mig bare, fordi det er virkelig nogle fede navne! ;) // in a month northside festival is where im gonna be! there are so many great names!
om 44 dage og 21 timer skal jeg til ROSKILDE!!!! ses vi!? // in 44 days im at roskilde festival! ;)
så den 15 juli, står den på London i en måned! jeg skal studere på Central Saint Martins, og til dem som ikke ved hvad det er, så er det et virkelig anerkendt design universitet, hvor blandt andet Stella McCartney og Alexander McQueen har studeret! jeg skal bo ved Oxford street, på et Kollegie! ;) min plan er at gøre det samme næste år, bare i New York, på Parsons... ;) ++ jeg vil selvfølgelig blogge mens jeg er i London, så i kan følge med! :)
// in mid juli, im going to london for a month! i'm studying at central saint martins, where stella McCartney and Alexender mcqueen both studied! im going to live by Oxford street and i cant wait! ;) - ill of course be blogging from london! :)
I efteråret smutter jeg så en uge til NYC, hvor jeg skal fejre min 19'års, sammen med Sofie! :) det bliver så fedt! // in the fall im going to NYC, to celebrate my 19th birthday, and just have fun with Sofie! :)

+ det var lige totalt spam, men ses vi til noget af det :)??
Follow Fashion Avec Nanna

2 comments:

  1. de er heldigvis kommet igen alle de blogge jeg læser fast! Og tusinde tak for den søde kommentar, kan også rigtig godt lide din!:) Er også fast læser nu

    Knus Philippa<3 /philippafrederiksen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haha typisk mig rent faktisk at glemme den bette detalje at klikke på "læs fast", haha men har gjort det nu:)<3

    ReplyDelete