støt børn som har mistet deres forældre.

This post was: 
Jeg Har indstillet et ønske til SEIMEI, som jeg håber i vil hjælpe mig med at opfylde, ved at stemme på det!
ønsket går på at give én enkelt dag hvor børn under 18 år, som alle har mistet deres far,  hvor de kan hygge sig og have det sjovt, uden at skulle koncentrere sig om den sørg som tynger dem hver evig eneste dag!
det er en forening som hedder "mor" som pengene burde gå til. og i samme forening er der også stærkt brug for en meget dygtig børne psykolog, da børn har meget svært ved at snakke om & håndtere død..
jeg håber i vil hjælpe mig ved at stemme


  her



4 comments:

  1. Hey, super nice blog! I'm def following:) Please follow back if you feel like it.

    Kisses
    http://whywaittill1111.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. H. thank you so much! ill check your blog out soon ! :)

    ReplyDelete
  3. Øvøv man skal være 18 for at stemme :/ ville ellers gerne have hjulpet til!

    ReplyDelete