This post was: 
Follow Fashion Avec Nanna
Velkommen til nye læsere! og et stort HEJ herfra! :)
i kan altid følge mig på Bloglovin, og hvis der er nogle spørgsmål kan i bare skrive til mig på formspring!
det var der en læser der gjorde, og syntes egentlig det var et meget sejt spørgsmål!


"Hvis du var et dyr lige nu- hvad skulle det så være?"


Så fint! jeg blev sku lidt begejstret over at svare på det hæhæ! jeg overvejede lidt en måge, tiger, eller myg! se hvad jeg svarede og spørg mig om noget hvis i er nysgerrige. her!
men velkommen til & håber jeres torsdag morgen blir super go! ;)


Wellcome to my new readers! and thank you for following! i will just tell you that you can also follow me on bloglovin!(link), and if you are curious about anything, or wondering about something, you can ask me on Formspring!(link) have a lovely thursday morning!! ;)

1 comment:

  1. Hej Nanna! Tusind tak for den søde kommentar på min blog, det varmer meget (-: jeg kan desværre ikke se at du er fast læser? Jeg ved ikke om der er noget galt med blogspot eller.. men du må i hvert fald have en fortsat god dag (-: xoxo.

    ReplyDelete