We call ourself useless, but without us ‘useless’ people, useful people wouldn’t be useful

This post was: 


CARPARK NORTH! &&' tjotal 10-åriges pige hår... verdammt for kort pandehår! ;)
Mig på et toilet, med total nizzle autografer fra Carparck North, og en random guy... som åbenbart bare blev kaldt Fisk, og rendte rundt med en (mega) sprittusch i lommen, til autografer!(wtf!?)
my one and only MOLLY!(luuurve)
Så blev i lige spammet med billeder fra min weekend! jeg er gået i totalt, mega inspirations-mode, og har hygget mig med en masse blogs til aften! men der var én grundlæggende ting rundt på de forskellige blogs... HAD.. hvad sker der lige for at 4 af de blogs jeg læser alle sammen, klager over læsere som kommer med nogle virkelig sørgelige og nedladende kommentarer... som om at bloggere kun skal gøre deres læsere tilfredse! amen, hvad er det da for en absurt attitude! heldigvis er der ikke nogen (i blogverdenen) som mener jeg skal dø, er en fed so, eller skriver andre hadefuldekommentarer! de er der sikkert derude, men heldigvis går de bare væk i stedet for at komme med nedladende for nedladenhedens skyld kommentarer!(gir det mening?!) konstruktiv er selvfølgelig altid velkommen, selvom det er negativt ;)!
++ okay det var lige et sjovt random surt opstød på andres vegne hehe! :) men som i kan se har jeg hygget mig rigtig meget! :) så tak til Lena, for en god koncert og aften, og lørdag! :* og ja, håber i er derude... fordi i virker til at være ret langt væk fra tastaturet når i læser min blog for tiden (altså jeg hør sku ikke meget fra jer, hverken positivt eller negativt hæhæ!)
men i er der nu nok! :)
Okay totally awsomeness crunched into one short weekend.. koncert and gymnastics show, and a look at my soon to be new puppy! cant wait!
+ this evening i was totally filled with inspiration, and looked around at different blogs. and it hit me, that 4 blogs that i followed complained about hatefull comments recently! i mean, seriously what is up with that! just leave, if the negative isnt constructive! luckily i havent gotten many.. or actually only one of this kind of comments! but i guess thats good, even though i actually dont hear much from my readers lately... but thats better then hate! haha!
hope your weekend is equally great! lots of love from here! no hate :)!

3 comments:

  1. Du har ret. Alt for meget had :).
    Thumbs up for din mening og dine dejlige billeder :)

    ReplyDelete
  2. Nuuuurh hvor er den hund bare sød! :D Og det ser ud til, at du har hygget dig i weekenden, gid det var mig, der havde oplevet alt det, haha.. :D

    Emma

    ReplyDelete
  3. Kan virkelig godt lide dit billede med Carpark North! Var selv til koncert med dem iår, og wauw!

    ReplyDelete