Clairely - upcycled jewellry!

This post was: 

Jeg har længe haft et godt øje for diverse "plast" smykker, som f.eks. ved Zarah Voight. Her forleden fandt jeg så nogle smykker af plast, som er super fine, og med lidt kant! ikke nok med at smykkerne er super fede, så er de også "upcycled", hvilket er et rigtig fint koncept! For dem som ikke ved det, er det er at bruge meterialer som ellers er spild produkter, til at lave noget nyt. bl.a. h&m har gjort det med rest stoffer fra deres h&m<3Lanvin kollektion! men her, er det fra nogle lamper som i sikkert alle har set før. (link)... designeren står bag interiør, som jeg farktisk har kigget på tit.. jeg glæder mig til at flytte hjemmefra så jeg kan fylde min lille studielejelighed med finurligheder som hendes (kig i kataloget(link). Men imens må jeg "nøjes" med smykke kollektionen som i sig selv er små værker.
personligt er jeg mest vild med deres gennemsigtige armbånd, og nogle af de mere farverige, samt deres ringe. Jeg kan lige se det for mig, med et par gennemsigtige armbånd samt ét farvet for at spice et outfit op! super fedt! og så har de det dersens "læbe" armbånd(sidste billede). Personligt syntes jeg det er én af de ting som (igen igen) er så kikset og til dels grimme, at det er fedt! jeg ville i hvert fald gerne eje et par stykker! :) priserne er bestemt også mere budget venlige end Zarah Voight hvor et armbånd (link) koster 299 kr og ringe (link) 150 kr. 
- hvad syntes i :)... jeg elsker dem i hvert fald... og om ikke andet, så tag et kig forbi, fordi de har altså mange finurlige ting! og nogle af halskæderne til mænd er også bare rigtig fine!
find dem her! (link)... 
Note: de kan ikke købes på nettet, men i stedet ved forhandlere rundt i kbh! 
Normann Copenhagen
Royal Cafe, Copenhagen
Akimbo, Copenhagen
Silver Dollar - Fredriksborrgade, Cph
Aurum, Christianshavn

3 comments:

  1. jeg elsker zarah voigt! Har været forelsket i et par øreringe fra hende i flere måneder, også i mørk plast. :)

    ReplyDelete
  2. GUUUD hvor er de smarte!! :D

    Det er virkelig noget jeg kalder for fest smykker! Det kunne være jeg skulle spare op til en helt masse smykker af dem der :D

    xoxo :)

    www.mylife-nannab.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hej! Tak for kommentaren på ming blog :).
    Mit hår er bare spray-malet, hvis du forstår hvad jeg mener. Det er ikke permanent eller noget som helst, vi sprayede bare meget "hårfarve" i. Håber det giver mening? :)

    http://girlsanddiamonds.blogspot.com/

    ReplyDelete