dagens #87 - party uartig...

This post was: 

Dette billede skulle udelukkende demonstrere mine sko... ignorer alt andet... ja flot, det var SKOENE du skulle kigge på hæhæ!
(den her fine pige, var min fotograf, og er en herlig veninde!)

Her er lidt billeder fra outfittet inden festen i lørdags. det er faktisk første gang jeg har fotograf på, til dagens outfit... og bloggen og jeg har snart halvårsdag... (gid en blog kunne give én gaver.. høhø).


Da jeg gik hen til festen var der dog, mange som vendte sig for at nedstirre mine sko, eller give mig det der elevatorblik... det er efterhånden sket ret tit, at folk konkret vender sig om for at kigge en ekstra gang... og så i lørdags, var der et kærestepar hvor fyren direkte stoppede op, sammen med kæreste for at pege på mine sko, da jeg var gået forbi... og sjovt det skete også da jeg var i roskilde... !! er jeg den eneste der syntes det sker tit!!!???

Men festen var usedvanlig hyggelig, og endnu bedre at cykle hjem (6 km!!!!), halv snaldret med solopgangen i ryggen... fint codac moment! (se de nederste 226 billeder) og nu hvor jeg kigger billederne igennem,

tænkte på om i vil høre et udsnit af min playliste for tiden? syntes nemlig det er sjovt selv at finde inspiration hos andre :)??

(fail moment fra min side, med mangel på balance efter at have hils på lidt for mange fine herrer fra mexico aka twquila!... men udsigten er da fiiin!)

5 comments:

  1. omg die orangen schuhe O.O wunderschön!!!
    ich mach übrigens gewinnspiel wo du ein got2b rokin'it styling sett gewinnen kannst..schau rein ;)

    anja<3
    http://anjasfashionblog.blogspot.com/2011/06/got2b-rockinit.html

    ReplyDelete
  2. Jeg kan altså godt lide dine sko, men du har ret, folk kigger tit efter én, når man har noget anderledes på.. Selvom jeg nu ikke synes dine sko er sååååå anderledes igen :)

    Emma

    ReplyDelete
  3. Hvor er de fede!!! (:

    www.jessicasofienielsen.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. anja! vielen dank,,, :)

    emma... emma... de er fuck*ng høje.. og det kan ikke rigtig ses på billederne.. og her snakker jeg 15-20 cm xD... ;) og det er skam ikke kun når jeg har underligt tøj på hæhæ ;)

    jessica, tusinde tak! :)

    ReplyDelete
  5. Hvor er skoene fra? (:
    - Frida.
    pancake-frida.blogspot.com

    ReplyDelete