dagens #85 - praktisk!

This post was: 
(med de her, kommer jeg igennem sommeren på fedest vis!!)


Når man sidder på cyklen, mens stjernerne er fremme, og solen er igen ved at stå op, så ved man det er sommer.
i går var jeg til "sommerrock, som er en byfest i min by, hvor Joey moe plus diverse kom og gav koncert i byen, hvor vi så endte på et discotek. super hyggeligt med pigerne, og drengene!
Men når man cykler hjem på den (for mig) første sommeraften, så er der bare mange ting som flyver igennem hovedet, i hvert fald ved mig. Musik i ørene, og tankerne ind imellem. Tanker om en fantastisk aften, om den samtale jeg havde med en fantastisk pige, og om at det her, skal nok blive den bedste sommer!.
Jeg lever i nuet, og bekymrer mig ikke om de problemer som ligger i fremtiden. Jeg har mange ting jeg kan påskønne, og den indstilling gør i hvert fald mig super glad, så den håber jeg, at andre kan lære lidt af! :)
++ Nok sentimentalt pladder herfra, ud og nyd solen, fordi i dag skal den anden side svitses! ja tak!

4 comments:

  1. Ihh, hvor er de fede de sko! :D

    Emma

    ReplyDelete
  2. Hejsa super hyggelig blog :o) Kig forbi, vi har en super Give-away igang, med nogle fine sommerting:o)

    -Bettina

    http://lifeloveandlooks.blogspot.com/2011/06/sommer-give-away-til-vores-sde-lsere.html

    ReplyDelete
  3. Intet bedre en sådan nogle sommeraftener!
    hvor er den virkelig fine, prikkede gule top fra? :)

    ReplyDelete