dagens #86 - pretty flowy girly

This post was: 


Nederdel: Ebay 120 kr.  - halskæde: Ebay 20 kr.  - Parka: FAA H&M

Nr. 2 outfit på 1 dag, i er sku nogle heldige bøffer! og med hensyn til bøffer, jeg har lige fået den lækreste bøf fra grillen samt friske danske kartofler, så er det sku ved at være sommer! Jeg skal i byen igen i afte. Desværre er jeg i totalt tøjkrise, da jeg har aller mest lyst til at tage all stars på, men tror desværre ikke at den dress-code er acceptabel, nu hvor 2 af pigerne har købt nyt tøj til i aften! hmpf... hvad gør man så? overvejer lidt om det her outfit kunne gå, med mine orange kilehæle.. who knows, jeg ved i hvert fald det bliver en sjov aften!
ses! 

Translation: sry i havent translated my posts lately, but ive been so busy, because i finally got me new puppy, and she gets my full attention, and needs it too haha! im going to a party tonight, but im feeling more like wearing all stars, damnit! so now im wondering what to wear, total crisis! btw, the skirt is new, and the necklace too, from ebay!

7 comments:

  1. Jeg ELSKER den der nederdel, hvor på ebay fandt du den?

    ReplyDelete
  2. U kijkt zo mooi! Ik wil dat jurk zo erg, het lijkt wel lanvin. Ik houd uw blog en ik kan niet weerstaan volgende! Zou u met mij? www. avenuemaria. blogspot. com xoxo

    ReplyDelete
  3. Hersom: jeg prøver lige at finde noget, da den jeg købte var der kun 1 af :)

    Maria: Bedankt, dat is echt lief van je! je bent ook ongelooflijk mooi, en je blog is ook!. Ik ben blij dat ik de rok hebt gemaakt te zien. en omdat nu uw blog. bedankt!

    ReplyDelete
  4. elsker jakken! :D
    den er virkelig smart!

    //Nanna

    ReplyDelete
  5. virkelig flot nederdel! :) den gad jeg godt eje !

    ReplyDelete
  6. Elsker nederdelen! :)
    Love your blog! Check out mine :)
    xoxo
    www.fashion-and-stuff-like-that.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Hersom... jeg kan ikke finde præcist den samme, men søg på "long ballet skirt", long chiffon skirt", long tulle pleat", long pleat skirt.. osv... prøv dig lidt frem :)


    nanna... og på tilbud 4 dage efter jeg købte den... :)

    christina,, tusinde tak.. den er også super fin! og billig! :)

    karen. tusinde tak, og det har jeg gjort :)

    ReplyDelete