dagens #88 - mint and something other

This post was: 

Jeg sidder lige nu og hygger i det her outfit! I går var jeg jo til snigpremiere af magi i luften i Århus, og det fortæller jeg om senere, fordi den film er jeg godt nok chokeret over... og delvist ikke på den gode måde!

men i hvert fald, det var en hyggelig tur i Århus med Emma, hvor vi faktisk ikke ville shoppe... men nu hvor vi alligevel var i centeret og filmen var skuffende... så var det egentlig meget sjovt at tosse rundt. billederne får i senere når Emma (som åbenbart er født forsent hæhæ) sender billederne!



Nok om det. jeg sidder nu og overvejer hvad jeg skal have med til North Side festival?!jeg skal allerede afsted i morgen tidlig, og jeg kan ikke vente, men det der med at pakke er sku ikke en af de talenter jeg besidder! foreslag modtages med kys... hånd? mund? ja hvad det nu hedder!

men jeg har lavet et par indlæg til jer, mens jeg er væk! og hvad sker der lige for at ingen kan li det sidste indlæg med Ebay findings??.. (link). øv altså ;)!



Sitting in this outfit right now.. and yes the hat too haha! trying to plan what to pack for the festival im going to tomorrow, and the weekend through...
any ideas, please let me know!!

i have scheduled some posts for you guys, so hope you wont miss me too much (this was ironi haha! ) have a great sunny weekend!

5 comments:

  1. du må havde en rigtig god tur når du skal til north side festivalen! :)
    i øvrigt MEGA fed trøje! er virkelig forelsket i den :)

    //Nanna

    ReplyDelete
  2. Du må bare have en super fed tur, jeg elsker virkelig din blog og stil! Jeg er lige blevet fastlæser på din blog, og håber du også vil være det på min(:

    xx Julianemariesblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Glæder mig til at høre din mening om Magi i luften!
    Jeg er i samme problem - aner ikke hvad jeg skal tage på til Northside i morgen... så kan desværre ikke hjælpe. Men held og lykke. :)

    Emilie
    www.blogbyemilie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hvor er du fin i mint og striber! Og god festival :D

    ReplyDelete