dagens #89 - maxi in more ways

This post was: 

Her får i lige et totalt hygge outfit, som jeg tror jeg kommer til at slendre rundt i ret ofte, her til sommer! det er en maxi kjole, som jeg har revet op over et bælte ved taljen, og bundet en knude!
og så kan i lige sige hej til Molly btw... jep det er min nye hvalp... som er en lille gnaver!



nu vil jeg høre jer... hvad siger i til en lille guide, af forskellige måder at bruge en maxi kjole på?, fordi der er tonsvis af muligheder i sådan en sag! :)


Translation: a total comfort outfit! i will be living in this... and loving how i can use my maxi dress in multiple ways, espesially, when im so short! haha!
and say hi to molly, this is my cute puppy! 

2 comments:

  1. Ja, tak! Det kunne være godt. (-:

    ReplyDelete
  2. daniella... super! det vil jeg forsøge, at tage billeder af når vejret er ok igen ;)

    ReplyDelete