Dagens #90 - stupid facials

This post was: 
I dag har jeg rendt rundt nede i min by... først med hvalpen, som fik utrolig meeeget opmærksomhed, og den mente bestemt ALLE mennesker er til for at snakke med den... jow tak Molly!

derefter tog jeg ned i byen og i Silvan med pigerne. vi købte telt, returnerede det igen(Lui, havde selvfølgelig et i forevejen høhø) og købte i stedet vådservietter i massevis, og et liggeunderlag hver, plus diverse..

og så købte jeg sæbebobler... og hold da op hvor har jeg savnet sæbebobler! jeg tror vi sad og pustede bobler i ca. 2 timer... hygsomt, SÅ hygsomt! men farvel igen, jeg smutter i seng! bum bum! 
PS... i morgen kommer der en lille historie, om ét kærlighedsforhold som har stået på i et stykke tid nu! <3 <3 <3

Just chillin like a villain' today! bought a tent with my girls, for the festival season, and of course some other stuff came home with me too!, but they were cheap so thats fair right?!?!

PS... Tomorrow i'll be telling you guys about a little crush i have been having lately, so that now im kinda in love, and you'll hear tomorrow, who, i am in love with! :)

4 comments:

  1. Kan rigtig godt lide din trøje på det sidste billede! ;)

    ReplyDelete
  2. Ooh the festivals sound like fun!! Cant wait to hear about your crush!
    "Nanna and X sitting in a tree...."

    ReplyDelete
  3. hej jeg kan se at du følger min blog, fyi så har jeg ændret mit domæne til : http://camillademescko.blogspot.com/

    bare så du stadig kan følge og læse mine ting btw. fed blog, den følger jeg selfølgelig :-)

    /camilla//

    ReplyDelete
  4. Fin bluse du har på, på nederste billede (:

    - Kit

    ReplyDelete