dagens #91 - blowing bubbles

This post was: 
I går. Gik amok med bobler. jeg elsker bobler. bobler er pisse seje! tog 762717 billeder. kun 2 blev gode! jeg fårking ÆLSKER bobler!.

PT. Sidder i en bil. Er på vej til Tyskland. Alkohol skal købes. Flere bobler skal købes. Tørshampoo skal med hjem. Forberedelse til Roskilde. Roadtrip med pigerne. Det er sku ok!

I morgen. har tøjkrise. vil imponere. vil ikke se ud som om jeg prøver for meget. vil gerne se godt ud. er pisse nervøs. håber det er mørkt. så kan jeg alligevel ikke ses..

_________________________________________________________________________

I seriously love love LUURVE bubbles. so childish, but just couldnt stop... i took 263 pics, but only 2 turned out okay.. fail!


today, driving to germany to buy alcohol  (cheaper) with the girls, for the festival season!

tomorrow. total panic. dont know what to wear. wanting to impress. dont want to look like i cared to much about my outfit... (biggest lie)... it is dark in the theater so why do i even care haha! :)


well.. instead, please enjoy my failure of taking photos of bubbles!

mine mange forsøg... fotograf bliver jeg aldrig. fotogen bliver jeg aldrig! hæhæ! men jeg elsker bobler!

1 comment: