Dagens #93 - rain rain go away!

This post was: 


kender i de dage som har været hektiske men gode?? jep. det er min dag

- været i min lillebrors klasse med Oreo stuffed Chockolate chip cookies, sammen med hvalpen. set min veninde fået huen på sammen med hvalpen. været i tiger.. og endelig fået batterier  til min sæbeboble-pistol... 

og jeg slutter nu dagen af, hvor 6 herlige piger kommer forbi, og hygger... JA TAK!
Ses tøser


BTW...  hvorfor er der ikke flere som har svaret :(??? (link)



been a busy, but great day... my best friend graduated, made oreo stuffed chocolate chip cookies, and again again bought stuff for the festival, including batteries, for my bubble-gun! yay!

1 comment:

  1. Åååårh fine billederr.
    Plus fik totalt optur da jeg læse om din sæbeboblemaskine i;!

    nofingersbetween.blogspot.com

    ReplyDelete