Dagens #94 - relaxed + lidt hjælp

This post was: 


Her kommer der lige et hurtigt indlæg, dog stadig fra min gamle computer...

endelig et indlæg som er en smule mere mode-relateret end de sidste 2 dage. men de har bare været en stor personlig mundfuld for mig, så håber i har klaret jer, og nu er jeg så klar igen, med flere outfits ;)



I er jeg som sagt blevet meget fattigere, ved at investere i min macbook pro! nu har jeg bare 1 problem! hvordan skal jeg redigere mine billeder???. før brugte jeg PHOTOSCAPE, men da det ikke findes til mac, vil jeg høre om i har nogle GRATIS forslag, da jeg jo som sagt er blevet fattig ;)


_______________________________________________________________________________

Here is finally some fashion related post, after 2 personally tough days, i am now ready for more outfits pics instead of random info about H&M which is basically everywhere now. haha!
but i just got a mac... im the happy (but poor) owner of a macbook pro 13"... nice nice nice!

but enjoy your summer days, i am so ready for long nights now! :)

7 comments:

  1. Du kan prøve at bruge Picasa, det kan du downloade gratis :-)

    http://ijustwantmoneyforclothes.blogspot.com/
    - Katrina Anna :-)

    ReplyDelete
  2. Og hvor er nederdelen fra? :-)

    - Katrine Anna

    ReplyDelete
  3. Jeg har også en mac, og jeg har installeret Picasa på den. Det kan lidt af det hele og er super til collager.

    ReplyDelete
  4. Jeg bruger også bare Picasa :)

    Emma

    ReplyDelete
  5. Macbook eget program - Iphoto tror jeg nok.. Det er GODT! ellers er Picasa også rigtig godt.

    ReplyDelete
  6. brug programmet der ligger i :-)

    ReplyDelete